Wat neem ik mee naar Texel? - Reisverslag uit Texel, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu Wat neem ik mee naar Texel? - Reisverslag uit Texel, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Wat neem ik mee naar Texel?

27 Mei 2014 | Nederland, Texel

Nog twee lammetjes tellen en dan zijn we op Texel!

Gelukkig is de voorpret al gestart en hebben de meeste van ons elkaar nu via de What's App groep gevonden. Mocht je nog niet aangehaakt zijn bij de groep zorg dat je zo snel mogelijk even contact opneemt met Manon of met Jeanine.

In deze laatste update nog wat praktische zaken.
1. vele van jullie hebben bij de vorige oproep spullen aangeboden om mee te nemen. Dank voor jullie aanbod. Er is een oplossing gevonden en dat scheelt voor de meeste van jullie sjouwwerk.

2. we nemen de boot van 10.30 uur. Hou rekening met langere reistijd door de Hemelvaart drukte en de afstand tussen het treinstation en de haven (nog 2 km- er rijden bussen). We verzamelen op of bij de boot. Als het goed is heeft iedereen nu zijn eigen bootticket. Hou donderdagochtend je What's App in de gaten voor de laatste instructies :-) Mocht je onverhoopt toch krap in de tijd komen, zorg dan dat je in ieder geval op de boot van 10.30 uur instapt, alvorens je ons gaat zoeken. Wij zorgen dat we uiterlijk 10.15 uur boarden :-)

3. wat moet je ook weer meenemen? Wat je meeneemt is natuurlijk geheel aan jezelf. Wel hebben we enkele tips:
- bord, beker, bestek
- theedoek
- handdoek, beddengoed, matje
- tent
- zaklamp
- warme kleren (in de avond koelt het snel af)
- iets tegen de zon en iets tegen de regen
- daypack met iets te drinken en wat snacks voor de eerste dag
- zwembroek (we lopen immers langs de zee :-))
- spelletjes (voor de liefhebbers)
....en natuurlijk...
- je goede humeur :-)

Succes met inpakken en tot donderdagochtend om 10 uur in de haven bij de boot!

• 28 Mei 2014 - 13:02

Machteld:

En nog een aanvulling op het lijstje van Jeanine: vergeet je ticket voor de boot niet te printen en mee te nemen! Let op: print je eigen unieke ticket uit het grote pdf-bestand waar meerdere tickets achter elkaar staan. Hoe weet je wat jouw unieke ticket is? Dat is het ticket waarvan het paginanummer en het streepjescodenummer overeenkomt met het nummer waar jouw naam achter staat in mijn mail van afgelopen maandag.
    En let op: het zijn retourtickets, dus bewaar je ticket voor de terugreis! Tot morgen!

• 28 Mei 2014 - 18:42

Manon:

Ticket: check! Dank voor het coördineren van deze logistieke operatie!