Financiele en praktische zaken - Reisverslag uit Texel, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu Financiele en praktische zaken - Reisverslag uit Texel, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Financiele en praktische zaken

Door: de organisatie

Blijf op de hoogte en volg

13 Mei 2014 | Nederland, Texel

Nog een paar weekjes en dan reizen we af naar Texel!! Hebben jullie er ook zo'n zin in?
Het dus ook weer tijd voor de gebruikelijke vragen (wie heeft de partytent??) en praktische info.

Financien
Tomas is dit jaar onze enige echte penningmeester. Willen jullie allemaal in de komende week 100 euro overmaken op zijn rekening: NL29 INGB 0006120780, T.J. Wijffels Den Haag

Praktische zaken
De organisatie regelt dit jaar de partytent. Maar we hebben nog een aantal andere dingen nodig:

- 2 pits kookstel (met voldoende gas voor de eerste avond en ochtend)
- extra branders
- 2 (echt) grote pannen
- 2 middelgrote pannen
- 2 wokken
- planken en messen voor nodig snijwerk
- vergiet, grote salade schalen, opscheplepels e.d.

Wie o wie heeft deze dingen en kan ze meenemen??

Tickets voor de boot
De volgende retourtickets voor de boot zijn geboekt:
- auto van Jeanine (incl. 2 personen, voor het gemak gaan we er van uit dat dat Jeanine en Richard zijn)
- de camper (incl. 2 personen: Martin en Pim?)
- voetgangerstickets voor de rest (inclusief Roland).

Via de mail ontvangen jullie over een paar dagen allemaal jullie eigen ticket, zodat laatkomers een bootje later kunnen nemen.

Dat is het belangrijkste voor nu. Meer praktische info volgt later!

  • 13 Mei 2014 - 19:49

    Martin:

    UItstekend weer, zal het gelijk overmaken. Heb niks van dit alles vrees ik.
    En ik zou willen aanbevelen dat er enig risicomanagement wordt ondernomen tav de camper. Je weet het nooit met ons schatje...komt ie bijvoorbeeld niet meer van de boot af.

  • 13 Mei 2014 - 20:38

    Jeanine:

    Heb je twijfels over DE BUS? gaat het niet goed met hem? Is het een optie om jullie LUPO achter de hand te hebben? Het is namelijk wel handig om twee bagage-auto's te nemen van mensen die zeker weten dat ze ook op zondag nog wandelen. Vorig jaar bleken de mensen met kinderen vaak zondag na het ontbijt weer naar huis te willen, om nog wat tijd met kinderen te hebben en de oppas te ontlasten.

    of is er nog een ander aanbod als alternatief? Heeft nog iemand een camper? ;-)

  • 14 Mei 2014 - 23:25

    Heleen:

    Wat leuk allemaal! Geld is overgemaakt. Forrest en ik kunnen een flinke snijplank, enkele messen, een middelgrote pan (formaat stamppotpan) en een vergiet meenemen.

  • 16 Mei 2014 - 12:53

    Richard:

    Joehoe, geld is overgemaakt. Voor twee.
    Ik neem aan dat Jeanine ons aandeel potten en pannen heeft vertrekt.
    En ten slotte: een vriend van me (Ties) heeft een prachtcamper, ik kan vragen of ik die kan lenen. Laat maar weten of dat nodig is.

  • 17 Mei 2014 - 11:39

    Manon:

    Als plan C kunnen we ook vast wel ergens een busje huren met z'n allen. En dan nog een andere praktische zaak: zijn er nog mensen die toegevoegd willen worden aan de whatsapp groep? Ik ben namelijk beheerder.

  • 25 Mei 2014 - 11:52

    Pim:

    Ha allen, geld is overgemaakt, goed geregeld weer, heb er zin in! Ik heb eventeel een (middel) grote pan, en een brandertje in de aanbieding. Verder zal ik trouwens zondag op Texel blijven, ik moet maandag voor werk toevallig ook op Texel zijn namelijk.

  • 25 Mei 2014 - 21:14

    Wouter:

    Wij hebben het kooktoestel dus die nemen we mee!
    Plus grote pan, koksmes en bbq spullen!

  • 26 Mei 2014 - 08:39

    Gijsje:

    Nog maar een paar nachtjes slapen!!! Ik heb er zin in...
    Ben een beetje laat (heb vanochtend pas mijn bijdrage overgemaakt), maar de voorpret is nu echt begonnen. Heb zaterdag Teva-slippers gekocht en duim dat ik dit jaar een keer zonder blaren kan wandelen... :)

    Ik heb nog wat bijdrages voor de huisraad, laat iemand mij ook weten of ik dit ook allemaal mee moet nemen?
    - kookstel (2 pitten, alla het welbekende wandelvaart kookstel)
    - grote wok
    - saladeschaal

    En kunnen autorijders vanuit Den Haag op de site aangeven of er nog een plekje vrij is?

    Liefs Gijsje

  • 26 Mei 2014 - 08:41

    Gijsje:

    Oh ja, en klopt het dat ik nog geen ticket in mijn mail heb ontvangen? Of zie ik iets over het hoofd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Maart 2010
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 31907

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 28 Mei 2017

Wandelvaart editie 2017

05 Mei 2016 - 08 Mei 2016

Wandelvaart editie 2016

14 Mei 2015 - 17 Mei 2015

wandelvaart 2015 - 13e editie

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Wandelvaart 2014

09 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wandelvaart 2013

17 Mei 2012 - 20 Mei 2012

jubileum 10 jaar wandelvaart

02 Juni 2011 - 05 Juni 2011

Het Nieuwe Wandelen - Wie gaat er mee?

13 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wandelvaart 2010 - De 8ste editie

Landen bezocht: