Boot, tijd en tickets - Reisverslag uit Texel, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu Boot, tijd en tickets - Reisverslag uit Texel, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Boot, tijd en tickets

Door: organisatie

30 Maart 2014 | Nederland, Texel

Krijgen jullie met dit mooie lenteweer ook zo'n zin in de Wandelvaart? Wij wel! Over twee maandjes gaan we! Nu alvast wat belangrijke informatie.

Ten eerste: de deelnemers
Van de partij dit jaar zijn: Martin, Gijsje, Florian, Victoria, Richard, Jeanine, Sara, Nick, Pim, Manon, Roland, Tomas, Wouter, Marnis, Wouter, Lenny, Machteld, Heleen, Forrest

Zijn we iemand vergeten? De teller staat nu op 18.

Ten tweede: de planning voor de eerste dag
Omdat we dit jaar naar een eiland gaan, kunnen we ook nog genieten van een boottochtje van 20 minuten. We willen rond 11 uur van start gaan op Texel. Dat betekent dat we de boot van 10.30 willen halen. We verwachten dat het druk is op de boot (en we kunnen niet reserveren voor de boot van 10.30, passagiers worden op volgorde van aankomst toegelaten op de boot), dus we willen graag om 10.00 uur verzamelen in de haven. Het treinstation ligt 2 kilometer van de haven. Er gaat een bus naar de haven vanaf het station, maar de mensen die alvast een beetje willen inlopen kunnen te voet gaan. Dus voor de mensen die met de trein komen: zorg dat je rond 9.30 uur op het station in Den Helder bent. Voor de mensen uit Den Haag betekent dat de trein van 7.13 uur vanaf Hollands Spoor.
We verwachten dat de rij met auto's langer zal zijn dan de rij met voetgangers. De voor auto's die meegaan op de boot (de camper en de auto van Jeanine) streven we ernaar om om 9.30 uur in de haven te zijn.
Ik ga online kaartjes kopen voor de mensen die de boot om 10.30 willen nemen, zodat dat ter plekke geen tijd kost. Op de terugreis is de tijd minder belangrijk (en gaan we waarschijnlijk niet allemaal op dezelfde tijd terug), dus de kaartjes voor de terugreis kopen we ter plekke.

Ten derde: willen jullie zsm de volgende vragen beantwoorden?
1. Zijn we nog deelnemers vergeten?
2. Wie gaat er mee op de boot van 10.30? (als je een latere boot wilt pakken, kun je zelf een kaartje kopen, als dan niet online)

We horen het graag!

Lentegroeten,

De organisatie

• 31 Maart 2014 - 01:47

Nick:

Helaas voor mij geen wandelvaart dit jaar. Twee keer Marco Borsato op de zaak en een bruiloft zorgen ervoor dat ik op het vaste land blijf :( Het schamele goede nieuws is dat er dus een extra plek is vrijgekomen.

Groetjes,
    Nick

• 31 Maart 2014 - 13:54

Martin:

Jammer Nick!!

Ik ga mee op de boot van 10.30 uur...

Martin

• 31 Maart 2014 - 14:43

Remco:

Dag allemaal, net terug van een aangename maand werk- en familiebezoek in Indonesië en Papua.

We kunnen helaas niet meegaan. Yulia en Ika komen pas in mei terug uit Indonesia. Per 1 mei begin ik met een nieuwe baan als onderzoeker aan het instituut voor tropische geneeskunde in Antwerpen en dat betekent dat we ons gaan organiseren om met de familie naar Antwerpen te verhuizen...niet al te ver toch en mogelijk een mooie omgeving voor de wandelvaart 2015 ;-).

grtz
    Remco

• 31 Maart 2014 - 19:54

Sara:

Coole foto van dat springende lammetje!
    Ik heb er heul veul zin in.

• 01 April 2014 - 14:31

Wouter:

wij zijn donderdag al in Callantsoog en zien jullie bij de boot!!

groet
    wouter

• 01 April 2014 - 21:05

Gijsje:

Ik ben erbij en wil graag zob digitaal kaartje voor de boot van 10.30. Duimen voor net zo'n lekker weer als nu!

• 16 April 2014 - 11:32

Lenny:

Voor mij ook graag een kaartje voor de boot van 10.30 u... Leuk! Heb er zin in!

• 16 April 2014 - 11:32

Lenny:

Voor mij ook graag een kaartje voor de boot van 10.30 u... Leuk! Heb er zin in!

• 26 April 2014 - 16:29

Manon:

Als het nog niet te laat is: ik ga ook graag mee met de boot! Roland komt later dus die koopt zelf een kaartje.

• 12 Mei 2014 - 09:12

Manon:

Ik kreeg vandaag een tip voor het beste vlees van Texel (alvast voor de bbq ;), slagerij Moormann & De Boer in de Koog!

• 27 Mei 2014 - 21:23

Wouter:

Goeie tip manon! Gaan we daar voor de tweede dag inslaan!!

• 27 Mei 2014 - 21:24

Wouter:

Goeie tip manon! Gaan we daar voor de tweede dag inslaan!!