Lammetjes tellen op Texel - Reisverslag uit Texel, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu Lammetjes tellen op Texel - Reisverslag uit Texel, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Lammetjes tellen op Texel

Door: organisatiecomite

05 Maart 2014 | Nederland, Texel

Beste mensen!

Het is geregeld....het comité heeft gekozen voor het exotische Texel. Alwaar we kunnen BBQ-en op het strand, lammetjes kunnen tellen en vele kilometers kunnen afleggen.

Om jullie alvast in het stemming te brengen het programma.

Donderdag 29 mei
De vroege boot naar Texel (tijd volgt). Dan dagen we de spieren meteen uit met een fikse wandeling van 21 km (sorry, de dichtstbijzijnde campings waren al vol ;-)). De camping
Het is een gave camping in de duinen naast het strand!
De lange dag wordt beloond met, bij mooi weer, een BBQen op het strand en uiteraard een klein kampvuurtje....!

Vrijdag 30 mei
Ook deze dag is nog tamelijk intensief....maar gelukkig we hebben de dag ervoor al getraind. Af en toe kun je lekker afkoelen in de zee als je wilt :-) Het is ongeveer 20 km lopen naar camping
niet te verwarren met het oorlogsgebied....

zaterdag 31 mei
wederom lekker inspannen (zo'n 20 km) naar camping http://www.vrijevogeltexel.nl . Dit is een kleine boerencamping in de weilanden

zondag 1 juni
Voor de liefhebbers kunnen we het laatste stuk lopen naar de boot. Er is nog tijd voor sightseeing Den Burg en een lunch aldaar.

Als jullie benieuwd zijn naar details van de route, dan moet je nog even geduld hebben ;-)

wij hebben er zin in!

groet,
Tomas
Wouter
Machteld
Jeanine

• 05 Maart 2014 - 21:20

Gijsje:

Leuk! Naar de wadden! Ik heb er nu al zin in!

• 05 Maart 2014 - 22:40

Victoria:

Heerlijk de eilanden! Heb er nu al veel zin in!

• 05 Maart 2014 - 22:53

Manon:

Klinkt goed en 21 km moet lukken toch?

• 05 Maart 2014 - 23:35

Joepie! Beeeeh! Beh!

• 05 Maart 2014 - 23:39

• 05 Maart 2014 - 23:41

Sara:

Ik had plaatjes van lammetjes, maar die komen niet helemaal over... heul veul zin in!

• 06 Maart 2014 - 09:18

Richard:

Komt ook mooi uit: ik heb net het boek Jacht op het Verloren Schaap, van Murakami, uit.

• 08 Maart 2014 - 20:28

Mirjam:

Texel is prachtig! En aan camping Kogerstrand heb ik mooie herinneringen als 16-jarige. Je bent dan dichtbij De Koog, het uitgaanscentrum van Texel. Heel veel plezier!

• 17 Maart 2014 - 23:47

Jeanine:

We hebben dit jaar weer twee debutanten in de groep. Mag ik jullie voorstellen...rapapapa......Heleen en Forrest gaan ons vergezellen op Texel. De meeste van jullie kennen Heleen wel. Zij was vaak te vinden in het Gildehuis in Nijmegen. Forrest is haar man.

• 17 Maart 2014 - 23:51

Organisatie:

Overigens zijn alle 20 camping-plekjes nu vergeven. Mocht je onverhoopt toch een of meerdere nachten meewillen, dan kun je het beste even zelf regelen via bovenstaande campings. Wouter heeft alles geregeld. Dus als je extra info nodig hebt, kun je bij hem terecht.

We hebben er #zinin