nog vier weken! - Reisverslag uit Paradijs, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu nog vier weken! - Reisverslag uit Paradijs, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

nog vier weken!

Door: organisatie

28 April 2017 | Nederland, Paradijs

En we zijn er nu al klaar voor: de groep is compleet, het zonnetje schijnt, de route is klaar en de campings zijn geboekt.

Wie gaan er mee?
De afgelopen periode zijn de inschrijvingen voor de lustrumeditie van de wandelvaart binnen gestroomd.De onderstaande mensen hebben aangegeven de volledige tocht mee te lopen:
Gijsje | Ruben | Sara | Theo | Martin | Pim | Mirjam | Jan-Willem | Florian | Victoria | Roland | Manon | Marnis | Wouter | Richard | Jeanine

Dan zijn er nog 4 mensen die eigen vervoer regelen en een deel van de tocht meelopen:
Marieke | Floris (vrijdag en zaterdag)
Machteld | Mike (donderdag en vrijdag)

Als laatste staat Lenny nog op de reservelijst. Afhankelijk van het huis is ze wel/deels/niet aanwezig.

Wat gaan we doen?
We lopen van Vaals naar Maastricht, heerlijk door het Belgische land. De lengte van de routes is opbouwend en biedt ruimte om lekker ontspannen te genieten van Belgische biertjes.

25 mei - Vaals - Gemmenich (B) - 10 km
We verzamelen om 10.34 uur op Maastricht CS (waar de trein vanuit A’dam, DH en Utrecht aankomt). Hier geven we de bagage af en nemen we om 11 uur de bus naar Vaals. Na de eerste 3 kilometer lopen (de berg op) lunchen we op de Drielandenpunt. Hierna lopen we het Belgische land in en brengen we de nacht door op camping Kon Tiki, Rue de Terstraeten 141 - Gemmenich - +32 (0)87 / 78 59 73 - +32 (0)4 / 252 89 42

26 mei - Gemmenich - Voeren / Remersdaal - 17 km
We wandelen via Hombourg en Aubel naar Voeren. De lunch is in Brasserie Grain D'Orge, Rue Laschet,3 in Hombourg. Hier maken ze hun eigen biertjes. We overnachten op Camping Natuurlijk Limburg, Roodbos 3, Remersdaal-Voeren, +32 (0)472 12 16 87.

27 mei - Voeren/Remersdaal - Mescherhei 19 km
We wandelen via Teuven, Sint Martens Voeren en 's Gravenvoeren naar Mescherhei. De overnachting is op Camping Riva Rekreatie Heiweg 6 Mesch.

28 mei - Mescherhei - station Maastricht (afstand is optioneel minimaal 13,5 km)
We wandelen lekker richting Maastricht. We vinden het gezellig om met een gezamenlijke lunch af te sluiten, daarvoor hebben we al iets op het oog ;-)

Wat te doen?
We rekenen op jullie komst, zoals hierboven weergegeven. Geef even aan als er daarin iets niet klopt. We hebben al voor meerdere campings een voorschot gedaan en gaan natuurlijk nog de inkopen doen voor donderdag en vrijdagochtend. Daarom willen we jullie vragen om ook een voorschot te doen. Martin zal onze financiën beheren. Daarom willen we jullie vragen om uiterlijk 9 mei 100 euro over te maken aan NL44 TRIO 0784 7768 73.

We hebben er zin in!

• 29 April 2017 - 10:08

Richard:

Wiejoeeoeoe, zin in!

• 01 Mei 2017 - 12:02

Machteld :

Dat klinkt goed allemaal! Wij hebben er zin in! Ik wil graag nog een kleine wijziging in het aanwezigheidsschema doorgeven. Ik zet Mike op zaterdagochtend op de trein en dan kan ik zaterdagmiddag en eventueel zondag nog meelopen. Kan dat?

• 03 Mei 2017 - 21:44

Marieke:

Bij ons toch ook een last minute planwijziging: er kwamen wat dingen bij elkaar afgelopen weekend, wat maakte dat we hebben besloten om met Hemelvaart een lang weekend naar vrienden in London te gaan. Ik vind het jammer om de wandelvaart te missen, maar Londen zonder kids klinkt mij ook behoorlijk hemels in de oren! :)
    Veel plezier iig bij de 15e wandelvaart alweer! Prachtig gebied! Voor mij nog wat nostalgie uit mijn studententijd;).

• 09 Mei 2017 - 13:24

@machteld, natuurlijk en gezellig