Het lijstje voor het reisje - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wandelvaart - WaarBenJij.nu Het lijstje voor het reisje - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Het lijstje voor het reisje

Door: marnis en gijsje

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2012 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal,

Nog maar 11 nachtjes slapen en dan start ons jaarlijkse avontuur weer!

Helaas kan ik, Gijsje, er dit jaar toch niet bij zijn. Snik.... Ik ben te zwanger (lees: te misselijk en moe)...

Toch kan ik het niet laten om me er tot het laatst wel tegen aan te bemoeien, dus hier nog de puntjes op de i!

Vergeet niet om mee te nemen:
� € 100 in cash
� Goede wandelschoenen
� Zonnebrand
� Poncho
� Blarenpleisters
� Kampeerspullen (voor jezelf, dus tent, slaapzak etc)
� Je eigen bord en bestek en beker
� Spelletjes (als ze in kleine doosjes zitten)

Vorostel: Wie gaan in welke auto??
Auto van Sara
� Sara
� Nick

Auto van Lenny
� Lenny
� Manon
� Roland

Auto van Wouter
� Wouter
� Marnis
� Oskar
� Kirsten

Auto van Tomas (blijft langer op de terugweg)
� Tomas

Auto van Marieke
� Machteld
� Marieke
� Theo
� Anouk

Auto van Floris
� Floris
� Mike

Er is al onderzoek gedaan naar de kosten van een busje huren. Deze zijn hoger dan met eigen auto gaan. Willen jullie toch een busje huren, stem het dan even af met elkaar!

HEEL VEEL PLEZIER!

Groetjes Gijsje en Marnis




  • 06 Mei 2012 - 09:48

    Remco:

    Dag allemaal, geniet van de wandelvaart in Normandie!

    Wij zijn momenteel hoogzwanger en verwachten een dochter binnen nu en twee weken.

    Succes met de blaren dan wel de bevalling dan wel de nachten met weinig slaap!

    Remco en Yulia

  • 06 Mei 2012 - 16:51

    Richard:

    Dag allemaal, geniet van de wandelvaart in Normandie!

    Wie weet zijn we er volgend jaar wel weer bij.

  • 06 Mei 2012 - 18:55

    Jeanine:

    Dag allemaal, geniet van de wandelvaart in Normandie!

    Ik zal aan jullie denken en hoop dat het zonnetje (net als tijdens de eerste strandwandelvaart) heerlijk zijn best zal doen.

    Veel plezier!


  • 06 Mei 2012 - 20:06

    Tomas:

    natuurlijk kan er op de heenreis iemand uit een volle auto met mij meerijden.

    Jammer Gijs dat je niet meekunt!

  • 07 Mei 2012 - 07:31

    Maaike:

    Oe, wat klinkt dat toch lekker, die Wandelvaart! Jammer dat je toch niet meekunt, Gijsje. Veel plezier allemaal!

  • 07 Mei 2012 - 10:27

    Manon:

    Een wandelvaart zonder Gijsje...slik! Wel heel erg bedankt voor de organisatie alvast dit jaar en hopelijk voel je je snel beter!

    Voor de wandelaars: het lijkt droog en zonnig weer te worden in Normandië, hoewel niet heel warm...

  • 07 Mei 2012 - 14:39

    Wouter:

    Droog en zonnig zou al zeer welkom zijn!!

  • 08 Mei 2012 - 09:45

    Machteld:

    Wat jammer Gijsje!! Maar wel een verstandige beslissing!
    Lenny, ik zal mijn eigen tentje meenemen, dan kunnen we daar met z'n tweeen in.
    En ik zal Tomas gezelschap houden op de heenreis, dan zit de auto van Marieke dus iets minder vol.

  • 08 Mei 2012 - 10:27

    Lenny:

    Gezellig, en droog en zonnig klinkt inderdaad al heel goed!

    Gijsje, heel jammer dat je er niet bij bent!!

    Verder, na wat overleg, nog een voorstel voor een wissel in verband met de verdeling van de chauffeurs.
    (Machteld, heb net je berichtje gezien, maar die optie kan lastig worden ivm beschikbaarheid van chauffeurs. Onderstaand voorstel gaat er nog wel van uit dat Tomas alleen rijdt...)

    Auto Marieke:
    Marieke, Machteld, Roland en Manon.
    (Marieke, Machteld rijden)

    Auto Lenny:
    Lenny, Theo en Anouk.
    (Lenny en Anouk rijden)

    Andere optie is dat we bijvoorbeeld de auto van Nick en Sara thuislaten. Dan kunnen we in mijn auto met zijn vieren (minder comfortabel, maar te doen). Terug moeten er dan vijf mensen in de auto van Marieke (ook minder comfortabel..maar eveneens te doen). Op de heenweg is dit geen probleem omdat dan ook de auto van Tomas nog beschikbaar is.

    Ben benieuwd wat jullie er van vinden?

  • 08 Mei 2012 - 10:44

    Marieke:

    Ik ben voor het plan dat er i.i.g. 2 chauffeurs in een auto zitten! Mijn auto is lekker ruim, dus 4 mensen is comfortabel, 5 kan wel, is minder comfi.

  • 08 Mei 2012 - 11:22

    Manon:

    Ik ben ook voor, ik kan wel af en toe een stukje rijden maar omdat ik bijna nooit rij ben ik snel moe als chauffeur. Dat zou dan voor Lenny een vermoeiende reis worden als 'hoofdchauffeur'.

    Als het niet anders kan dan zal het wel lukken maar ik vind dit wel een goed alternatief.

    Verder kan ik mijzelf trouwens erg aanraden als hoofd navigatie en cd-verwisselaar en andere entertainment! (zoals auto bingo ;).

  • 08 Mei 2012 - 12:56

    Theo:

    Jammer Gijsje, hopelijk voel je je snel weer wat beter!

    Ik denk dat het idd goed is om in elke auto twee chauffeurs te hebben. Echter, ik kan niet rijden (jaja ik weet het, ik moet mijn rijbewijs halen). Anouk heeft al lang niet meer gereden en voelt zich wat ongemakkelijk bij het feit om dit weer eens in een auto van iemand anders uit te proberen.

    Mijn voorstel voor heen zou zijn:
    Auto 1 Tomas, Roland, Manon
    Auto 2 Lenny, Theo, Anouk, Machteld
    Auto 3 Marieke, Nick, Sara

    Terug kunnen Manon en Roland bij Marieke in de auto. Weet alleen niet of Roland ook rijdt of dat Tomas het niet erg vindt om wel in zijn eentje te rijden (of afwisseld met kleine stukjes van Manon).

    Ook wij verzorgen de broodjes, navigatie en de incar entertainment.

  • 08 Mei 2012 - 15:09

    Marieke:

    Tsjonge jonge, jullie wandelen te veel en rijden te weinig! ;)
    Theo's plan werkt als we Lenny en mij omruilen aangezien mijn auto een stuk ruimer is. terug zou wel zo kunnen.

  • 08 Mei 2012 - 19:01

    Manon:

    Klopt Marieke! En is dus een mooie gelegenheid voor mij om weer eens wat (kilo)meters te maken. Ik neem mijn rijbewijs mee en een paar blikjes cola light.

    Ik heb trouwens vooral rij-ervaring in Audi's dus hopelijk heeft Tomas die nog steeds en anders is een BMW ook goed ;)

  • 08 Mei 2012 - 21:18

    Tomas:

    gezellig als Roland en Manon met mij meerijden. Mijn audi heb ik niet meer maar ter geruststelling, het is nog steeds een automaat. Daar kan een weinig-geoefende chaffeur ook prima mee uit de voeten.

  • 09 Mei 2012 - 19:29

    Sara:

    Zo dat komt even goed uit! Nick en ik rijden graag mee met lenny. Onze auto had vandaag een koelingsprobleem en werd tijdelijk door de anwb gefikst op de A4... Morgen naar garage . Heel fijn dus dat ons onbetrouwbare bakkie nu ff geen reisje naar frankrijk hoeft te maken!

  • 10 Mei 2012 - 09:41

    Theo:

    Perfect, dat is dus geregeld!

    Auto 1 Tomas, Roland, Manon
    Auto 2 Lenny, Nick, Sara
    Auto 3 Marieke, Theo, Anouk, Machteld

    @ Marieke:Laat nog maar weten hoe laat we waar moeten zijn.


  • 10 Mei 2012 - 10:01

    Marieke:

    Ik neem aan dat we gewoon met z'n allen op Den Haag CS verzamelen? Ik kan Theo en Anouk natuurlijk ook in A'dam oppikken als dat makkelijk is.
    Ik stem wel voor íetsje later dan gewoonlijk op CS af te spreken gezien de reistijd die we daarvoor al hebben en we hoeven toch niet te wandelen die dag.

  • 11 Mei 2012 - 11:09

    Marnis:

    Fijn dat de oude indeling rond is!
    Voorstel is inderdaad om te verzamelen op den haag centraal, zodat wie wil ook wat bagage naar de landrover kunnen overhevelen.
    @Marieke, wat is ietsje later? ;-) Ik dacht aan 9 uur, zodat we ook niet al te laat in Normandië aankomen.
    Heeft er iemand toevallig nog een partytent? Die van vorig jaar is niet beschikbaar en Gijsje heeft er wel een, maar die neemt een hele auto in beslag.

  • 11 Mei 2012 - 11:10

    Marnis:

    ik bedoel auto indeling (niet handig typen met een kind aan je been)

  • 11 Mei 2012 - 11:17

    Marieke:

    9 uur is voor mij prima :)

  • 12 Mei 2012 - 06:59

    Theo:

    Om 9.00 uur op den haag CS is prima. Wij hebben geen partytent. Misschien kunnen we iets maken met landbouwzeil.

  • 13 Mei 2012 - 12:02

    Nick:

    Ik heb even onder het bed gekeken en daar ligt nog een partytent. Dus die zal ik meenemen.
    Gaan we al bijna? Zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

jubileum 10 jaar wandelvaart

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2012

De campings

06 Mei 2012

Het lijstje voor het reisje

06 April 2012

De route

21 Januari 2012

Normandie 2012 jubileum 10 jaar

Actief sinds 06 Maart 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 31971

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 28 Mei 2017

Wandelvaart editie 2017

05 Mei 2016 - 08 Mei 2016

Wandelvaart editie 2016

14 Mei 2015 - 17 Mei 2015

wandelvaart 2015 - 13e editie

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Wandelvaart 2014

09 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wandelvaart 2013

17 Mei 2012 - 20 Mei 2012

jubileum 10 jaar wandelvaart

02 Juni 2011 - 05 Juni 2011

Het Nieuwe Wandelen - Wie gaat er mee?

13 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wandelvaart 2010 - De 8ste editie

Landen bezocht: