Wie gaat er mee? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu Wie gaat er mee? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Wie gaat er mee?

Door: Theo & Jeanine

09 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

WANDELVAART 2011 editie 9 - PIONIERS VAN HET NIEUWE WANDELEN

Wandelen op de bodem van de Zuiderzee. Het Pionierspad (LAW 1-2) voert dwars door Flevoland en gaat door prachtige stukken natuur en over boerenland. Uitgestrekte bossen en moerassen worden afgewisseld door weidse vergezichten.

De route voert in grote lijnen van de Kop van Overijssel door de Noordoostpolder, met het Voorsterbos en het oude eiland Schokland, langs het Ketelmeer en door het Rivierduingebied. In Lelystad splitst de route zich. Wij kiezen er voor om de Oostvaardersplassen te bezoeken. Een uitgestrekt moerasgebied, met plassen en woeste graslanden. De natuur mag er onbelemmerd haar gang gaan. Uniek in Nederland én in Europa.

*************************************

Dit jaar is de Wandelvaart van 2 juni tot en met 5 juni. We volgen het pionierspad.

Wil je mee? Volg onderstaande stappen:

Stap 1: Scroll naar beneden en laat voor EIND MAART weten of je wel of niet meegaat door te "reageren op bovenstaand reisverslag".

Stap 2: Als je meegaat kun je je aanmelden bij "Blijf op de hoogte" (linksonder) je ontvangt dan een mail als er nieuws is.

Stap 3: Wees er snel bij. Als het stormloopt en we zijn met 20 personen, dan vallen de laatste aanmeldingen af.

Details volgen later, als de groep bekent is!!

Groeten,
Theo en Jeanine

• 09 Januari 2011 - 11:47

Marieke :

Leuk! Onbekend gebied voor mij.
    Wij gaan mee, maar of het de volle 4 dagen worden durf ik nu nog niet te zeggen, ivm onze trouwerij een week later. Dat hangt van ons planning- en organisatievermogen af...

• 09 Januari 2011 - 12:01

Manon:

is er zeker ook weer bij

• 09 Januari 2011 - 12:01

Roland:

uiteraard ook

• 09 Januari 2011 - 14:39

Richard:

Ik heb mn gear al klaarliggen: Garmin, symbianphone, you name it. We facebooken twitteren bladiebla. Kolfje naar mijn hand.

I'm in!

• 09 Januari 2011 - 16:03

Wouter En Marnis:

Wij zijn er ook bij, maar ivm jongste telg die dan een maandje oud is maar 2dagen. Leuk om "jouw" land te gaan verkennen Theo.

• 09 Januari 2011 - 17:30

Pim:

Super leuk! Ben er weer bij!

• 09 Januari 2011 - 18:36

Maaike & Ibe:

Leuk leuk leuk! Wij willen graag mee, maar durf nog niet met zekerheid te zeggen of dat ook lukt in verband met vergaande Herberg & Emigratieplannen richting Duitsland... (nee, geen bunkers, wel een oud internaat:-))

• 09 Januari 2011 - 19:34

Martin:

Ja, natuurlijk ga ik mee!

• 09 Januari 2011 - 19:42

Machteld :

Voor mij geen bruiflofts- of herbergvoorbehouden. En zelfs geen keukenvoorbehoud dit jaar! Dus: ik ben d'r bij.

• 10 Januari 2011 - 06:34

Mirjam En JW:

Leuk, wij gaan dit jaar weer graag mee!

• 10 Januari 2011 - 17:33

Sara & Nick:

En wij gaan natuurlijk ook mee.
    Verdoemde pioniers als we zijn.

• 10 Januari 2011 - 18:20

Florian & Victoria:

We kunnen het weer niet laten: wij gaan ook mee!

• 10 Januari 2011 - 22:15

Tomas:

ik moet mijn uitnodiging voor de buitenlandse versie in 2012 natuurlijk nog verdienen, dus ik ga mee

• 11 Januari 2011 - 08:35

Jeanine:

wauw, dat stroomt al lekker vol :-)

gezellig!

• 11 Januari 2011 - 19:31

Remco & Yulia:

Wij zijn er ook bij in het nieuwe beloofde land (Dat klinkt nogal koloniaal of zionistisch, maar allee Lelystad zal ook geen Jeruzalem zijn dus we zullen geen kruistochten op ons pad treffen). Yulia is nog onder voorbehoud omdat zij in Juni haar promotie verdediging in Munster heeft.

• 11 Januari 2011 - 20:16

Lenny:

Leuk, ik ga ook graag weer mee.

• 13 Januari 2011 - 07:56

Gijsje En Ruben:

Wij gaan ook mee met het reizende tentenkamp het nieuwe land ontdekken!

• 17 Januari 2011 - 08:17

Melle:

Ik heb van Ruben en Gijsje begrepen dat het eigenlijk al vollebak is maar zou me dan toch nog wel graag op de reserve bank willen plaatsen :)

• 15 Februari 2011 - 10:18

Gijsje En Ruben:

Lieve organisatie,

wij kunnen de spanning bijna niet meer aan... mogen we mee of mogen we niet mee?!?!
    In de pionierswereld gaat het er hard aan toe, en de snode plannen om onze aanmelding te vervroegen zijn, zoals dat gaat bij pionieren (en IT..), mislukt...
    Dus gaan we over op plan B en staan wij open voor het betalen van steekpenningen voor een plekje in dit exclusieve reisgezelschap!

Groetjes Gijsje en Ruben