De route - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wandelvaart - WaarBenJij.nu De route - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wandelvaart - WaarBenJij.nu

De route

Door: wouter en gijsje

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2012 | Frankrijk, Parijs

Bonjour wandelaars!

De campings zijn geboekt, de wandelaars bekend, de zon is gaan schijnen, nog een paar weken en dan kunnen we op pad.

Waar gaan we heen?
Donderdag 17 mei: Rondje bij Barfleur
We logeren donderdag in Barfleur, dit is circa 8 uur rijden, dus wandelen is deze dag voor de echte vroege vogels onder ons.

Vrijdag 18 mei: Barfleur - Fermanville (20 km)

Zaterdag 19 mei: Fermanville - Cherbourg (22 km)
Met een extra luxe nacht in de jeugdherberg van Cherbourg.

Zondag 20 mei: Cherbourg - Port d'Omonville-La-Rouge (19 km)

Maandag 21 mei: terug naar Nederland
Voor degenen die nog een dagje vrij kunnen nemen, kan dat niet dan kun je natuurlijk ook op zondag terug naar huis.

Wie gaan er allemaal mee?
Sara, Nick, Wouter, Marnis, Oskar, Kirsten, Gijsje, Tomas, Machteld, Manon, Roland, Marieke, Floris, Mirjam, Jan-Willem, Theo, Anouk
Misschien sluiten ook Henrike en Jochien ook nog aan.

Nog een paar vragen aan jullie:
Wie gaat er met de auto?
Heb je nog geen tentdate, vraag eens rond.
Zijn er nog mensen die er niet bijstaan die toch meegaan?

Wij hebben er zin in!

Tot de volgende update.

Groetjes Marnis en Gijsje

  • 06 April 2012 - 13:44

    Lenny:

    Leuk! Ik ga ook mee!! ;-)

  • 06 April 2012 - 18:09

    Richard:

    Ziet er prachtig uit. Cherbourg, ook goeie herinneringen aan. Jullie zullen er vast een prachtige wandeling kunnen maken.

    Veel plezier!

  • 07 April 2012 - 11:50

    Jeanine:

    Die tocht ziet er prachtig uit. Jammer dat we dit jaar met het lustrum niet. Vanwege de komst van onze pleegzoon hebben Ries en ik besloten toch nog even de rust voor hem thuis in De Bilt te vinden.

    Voor iedereen die meegaat: veel plezier!

    Liefs,
    Jeanine

  • 07 April 2012 - 11:50

    Jeanine:

    Die tocht ziet er prachtig uit. Jammer dat we dit jaar met het lustrum niet. Vanwege de komst van onze pleegzoon hebben Ries en ik besloten toch nog even de rust voor hem thuis in De Bilt te vinden.

    Voor iedereen die meegaat: veel plezier!

    Liefs,
    Jeanine

  • 07 April 2012 - 17:09

    Maaike:

    Wat ziet dat er goed uit! Heel veel plezier gewenst. Enne: Ries & Jeanine, wat super, een pleegzoon! Gefeliciteerd!

  • 10 April 2012 - 15:22

    Manon:

    Mais ca c'est formidable! Nous n'avons pas une voiture et je dorme dans la tente avec mon mari.
    Merci bien pour organiser!

  • 11 April 2012 - 06:36

    Marieke:

    Super! Heb er nu al zin in!
    Wij gaan hopelijk met de landy (mits ie rijklaar is tegen die tijd...). Daar passen een hoop spullen, maar weinig mensen in. Wij zullen er dan ook wel ietsje langer over doen dan 8 uur.

  • 11 April 2012 - 07:51

    Theo:

    Oui tres formidable! En daar houdt mijn Frans op... behalve dan nog calvados, camembert en escargots... Wij hebben geen auto, slapen samen in een tent en gaan proberen vrij te krijgen voor de maandag. Zin in!

  • 13 April 2012 - 08:40

    Gijsje:

    Ik heb er zin in! Ik ga met Lenny, Machteld en mijn dochtertje-in-the-making in de meiden tent! Lekker giebelen! :-)
    Ik rij naar La France met onze rode Ford extra lang. Ik heb dus nog plek voor 3-4 wandelaars en een berg bagage.

  • 19 April 2012 - 15:12

    Marieke:

    Inmiddels heeft Jogien aangegeven dat ze toch niet meegaat dit keer. Wellicht volgend jaar als we weer in nederland wandelen!

  • 20 April 2012 - 07:10

    Machteld:

    Mijn auto (een 'ute' in Ozzie slang) staat in Cairns. Dat wil zeggen, na 7 juli is het ook mijn auto, nu is ie nog allleen van Mike ;-). Dus ik rij graag met iemand mee. Ik slaap in de meidentent, maar mocht iemand nog verlegen zitten om een tentje, dan kan ik die van mij ook meenemen.

    Ik heb er zin in!

  • 20 April 2012 - 20:44

    Lenny:

    Joepie, weer in de meidentent!! Dat wordt weer gezellig!

    Mijn auto kan ook mee, er kunnen drie wandelaars meerijden, wel beperkte bagageruimte. (en twee wandelaars zit waarschijnlijk comfortabeler.. ;-))

  • 25 April 2012 - 07:51

    Marieke:

    Weer een nieuwe ontwikkeling: Mike wil ook wel mee! Niet zozeer als wandelaar, maar om samen met Foris de functie van Quartermaster te vervullen... Bij navraag betekent dat dat ze de praktische ondersteuning regelen en ons het wandelen veraangenamen :-)
    Aangezien ik de landy een beetje te lawaaiig vind, en er maar 2 mensen in passen, zou ik het fijn vinden als ik met iemand anders mee kan rijden! Mocht er gebrek aan auto's zijn, kan ik onze auto natuurlijk ook meenemen, die is lekker ruim.

  • 29 April 2012 - 18:45

    Manon + Roland:

    Nog een andere optie: als we te weinig auto's hebben kunnen we evt. een personenbusje huren: voor ongeveer 400 euro kun je een 9-persoonsbusje huren.

    Is logistiek misschien ook handiger, gezelliger ;) (en qua benzine misschien ook wel goedkoper?) dan veel losse auto's?

  • 01 Mei 2012 - 07:31

    Marieke:

    Wat een leuk idee! :-)

  • 02 Mei 2012 - 18:30

    Mirjam En Jan Willem:

    Wij haken helaas af. Het is afgelopen tijd en eigenlijk nu nog steeds een drukke tijd. Evi vraagt door haar schisis veel zorg en de operatie van twee weken geleden heeft nog steeds impact op haar en ons. Hierom willen we het hemelvaartweekend gebruiken om tot rust te komen.

    Heel veel plezier in Normandië!

  • 05 Mei 2012 - 08:14

    Anouk En Theo:

    Een busje huren lijkt ons prima! Volgens mij zijn we nu dan met zijn vijven (manon, roland, marieke, anouk en theo) dus hebben we nog vier pers. nodig om het busje vol te krijgen. Klopt dat? En wie o wie gaat dan nog meer mee met het busje?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

jubileum 10 jaar wandelvaart

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2012

De campings

06 Mei 2012

Het lijstje voor het reisje

06 April 2012

De route

21 Januari 2012

Normandie 2012 jubileum 10 jaar

Actief sinds 06 Maart 2010
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 31929

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 28 Mei 2017

Wandelvaart editie 2017

05 Mei 2016 - 08 Mei 2016

Wandelvaart editie 2016

14 Mei 2015 - 17 Mei 2015

wandelvaart 2015 - 13e editie

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Wandelvaart 2014

09 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wandelvaart 2013

17 Mei 2012 - 20 Mei 2012

jubileum 10 jaar wandelvaart

02 Juni 2011 - 05 Juni 2011

Het Nieuwe Wandelen - Wie gaat er mee?

13 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wandelvaart 2010 - De 8ste editie

Landen bezocht: