Normandie 2012 jubileum 10 jaar - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wandelvaart - WaarBenJij.nu Normandie 2012 jubileum 10 jaar - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Normandie 2012 jubileum 10 jaar

Door: wouter en gijsje

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2012 | Frankrijk, Parijs

Normandie 2012 jubileum 10 jaar

hoi allemaal,

Tien jaar geleden we begonnen aan de kust. Dit jaar gaan we weer terug naar de kust, maar dan in een ander land! Het land van camembert, calvados en cider!! Kortom, we gaan naar Normandie:

...Normandië is een vriendelijke regio. De blauwe hemel, de kust, de vriendelijke dalen en de vele vakwerkhuisjes maken deze streek tot een populaire vakantiebestemming, die niet al te ver ligt van Nederland.

In het voorjaar is het landschap groen en roze gekleurd, door de vele bloeiende appelbomen. Aan de kust zijn de kleuren overwegend lichtblauw en grijs. Het is een uitgelezen streek voor wandelaars die houden van rustige wandelingen over lommerrijke paden, maar ook van lekker eten!...

Hemelvaart valt dit jaar op donderdag 17 mei tot zondag 20 mei. normandie is ongeveer 7 uur rijden. de wandelroute gaat langs de GR223 en voert ons langs appelgaarden, krijtrotsen en bunkers...

de rest zal volgen.

Wie gaat er mee?

  • 21 Januari 2012 - 23:23

    Sara:

    Wow!!!!!

  • 21 Januari 2012 - 23:25

    Sara:

    Ik was even sprakeloos van de foto's en de begeleidende tekst! Maar ter zake: Nick en ik gaan mee!

  • 22 Januari 2012 - 09:21

    Tomas:

    lijkt mij een uitstekende jubileumbestemming! ik ga mee!

  • 22 Januari 2012 - 19:36

    Maaike & Ibe:

    Helaas! Wij zijn er niet bij dit jaar. In plaats daarvan maken we een nieuw wandelaartje [helaas zonder camembert, calvados en cider].
    De verwachte afleverdatum is 8 juni!

  • 22 Januari 2012 - 20:14

    Machteld :

    Wat ben ik blij dat ik de jubileum nog mee kan maken! Ik ben d'r bij!

    Enne Maaike en Ibe, van harte met jullie wandelaartje in wording!

  • 23 Januari 2012 - 08:05

    Manon & Roland:

    Camembert, calvados en cider, dat klinkt goed! (En o ja het wandelen ook natuurlijk ;). Wij gaan graag weer mee!

  • 23 Januari 2012 - 09:52

    Marnis:

    Maaike en Ibe: van harte, wat leuk!
    Volgend jaar allemaal de kids mee? ;-)

  • 23 Januari 2012 - 10:48

    Gijsje:

    He Maaike en Ibe, GEFELICITEERD. Wij hebben ook een klein wandelaartje in wording, die op 14 augustus verwacht wordt! Hij/zij kan dit jaar vanuit de buik alvast lekker meeschommelen op de Normandische paden.
    Dat wordt een grote kinderbende volgend jaar... ;-)


  • 23 Januari 2012 - 12:15

    Marieke:

    Jeetje wat een leuke nieuwtjes allemaal! Maaike & Ibe, gefeliciteerd!
    Ik denk dat we onze max aantal wandelaars moeten oprekken...:-)

    Floris en ik gaan ook graag mee dit jaar! Met of zonder landy, afhankelijk van de plannen. Ik haak wel af voor de camembert...bleuh;-)

  • 23 Januari 2012 - 19:17

    Mirjam & Jan Willem:

    Wat een mooie bestemming! Wij gaan graag mee!! Wel een klein beetje onder voorbehoud van de datum waarop onze kleine Evi wordt geopereerd (dat is in april/mei en horen we 6 weken van te voren).

    Gijsje en Ruben: wat leuk dat jullie een kindje verwachten, gefeliciteerd!!

  • 24 Januari 2012 - 11:44

    Jeanine & Richard:

    Ha beste allen,

    kort berichtje uit Cambodja, waar we al zaten te wachten op een update van de Wandelvaartplannen ;-).

    allereerst zijn we natuurlijk blij verrast met al het babynieuws, gefeliciteerd Gijsje-Ruben, Maaike-Ibe en Mirjam-Jan-Willem (met de geboorte van Evi).

    Uiteraard gaan wij ook graag weer mee, met een voorbehoud. Mijn (Richards) moeder wordt op 17 mei 70 jaar en waarschijnlijk willen we op die dag in Udenhout zijn. Afhankelijk van haar plannen willen we de 17e of 18e naar Normandie rijden met de auto. Als dat ook past in de algehele organisatie van de Wandelvaart, uiteraard. Even passen en meten dus. Doen we als we terug zijn.

    Verder erg blij met de locatie, klinkt erg goed. Way to go, W & G.

  • 24 Januari 2012 - 16:46

    Manon:

    Wat een leuke nieuwtjes allemaal, van harte uit Utrecht!

  • 25 Januari 2012 - 08:38

    Martin:

    Tja, ik vind het vreselijk om te moeten zeggen, maar ik zal er niet bij zijn dit jaar. Ik ben dan met mijn leerlingen in Rotterdam voor de ecomarathon. Ik had jullie graag uitgenodigd om langs te komen wandelen, maar dat zal gezien de afstand niet lukken. Ik verwacht wel dat jullie gemiddeld minstens 25 km per uur lopen.

  • 25 Januari 2012 - 13:33

    Marnis:

    Bovenstaande berichtje van Martin had hij een paar dagen geleden al geplaatst, maar onder een andere versie van dit bericht. Ik ben zo vrij geweest om het over te hevelen naar de juiste versie...

  • 26 Januari 2012 - 18:53

    Theo:

    Tuurlijk ben ik er bij en Anouk trouwens ook. Lijkt me een geweldig gebied om te gaan wandelen en te eten/drinken. Gefeliciteerd iedereen die kleine wandelaartjes krijgt!

  • 01 Februari 2012 - 17:35

    Florian & Victoria:

    Wij sluiten ons daarbij aan, wat een nieuws allemaal. Misschien moet er vaker wat gepost worden op deze site :-).

    Gezien onze delivery datum van 27maart, gaan wij er van uit dat het voor ons geen haalbare kaart....

    Ik heb het gevoel dat ik elke keer precies het jubileum mis...:-(

  • 06 Februari 2012 - 08:37

    Liesbeth:

    Hai hai Wouter en Gijsje, en de rest, Wat leuk - ik ga graag mee naar Normandie. Ook Gijsje en Ruben en Victoria en Florian gefeliciteerd met (het voor mij) baby-nieuws!

  • 12 Februari 2012 - 13:13

    Remco En Yula :

    Vrienden en wandelvaarders,

    Ook wij sluiten ons aan bij de club. Helaas niet bij de wandelvaarders dit jubileum jaar.. maar wel bij de zwangeren! We verwachten een dochter op 20 mei! Wat een timing ;-).

    Iedereen veel plezier met, en voorbereiding voor, deze geweldige trip en alle zwangeren plezier, gezondheid en mooie babies gewenst.

    Een nieuwe generatie wandelvaarders wordt geboren!

    hugs,
    Remco en Yulia


  • 04 Maart 2012 - 16:00

    Maaike:

    Jeetje, wat een boel wandelaars-in-wording nieuws is hier te vinden! Remco & Yula & Florian & Victoria: supergefeliciteerd!

  • 09 Maart 2012 - 13:55

    Marieke:

    We hebben mogelijk weer een nieuwe wandelaar! Eentje die al wel zelfstandig kan lopen ;-)
    Jogien denkt erover om mee te gaan dit jaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

jubileum 10 jaar wandelvaart

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2012

De campings

06 Mei 2012

Het lijstje voor het reisje

06 April 2012

De route

21 Januari 2012

Normandie 2012 jubileum 10 jaar

Actief sinds 06 Maart 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 31925

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 28 Mei 2017

Wandelvaart editie 2017

05 Mei 2016 - 08 Mei 2016

Wandelvaart editie 2016

14 Mei 2015 - 17 Mei 2015

wandelvaart 2015 - 13e editie

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Wandelvaart 2014

09 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wandelvaart 2013

17 Mei 2012 - 20 Mei 2012

jubileum 10 jaar wandelvaart

02 Juni 2011 - 05 Juni 2011

Het Nieuwe Wandelen - Wie gaat er mee?

13 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wandelvaart 2010 - De 8ste editie

Landen bezocht: