Wie wat waar wanneer - Reisverslag uit Paradijs, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu Wie wat waar wanneer - Reisverslag uit Paradijs, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Wie wat waar wanneer

04 Mei 2013 | Nederland, Paradijs

Lieve wandelaartjes,

hierbij een kalmerend mailtje over diverse aangelegenheden, ter voorkoming van trammelant. Lees het rustig doch aandachtig door. En mocht je dan nog vragen hebben dan komt dat vanzelf wel goed.

Ten eerste, zorg dat je DONDERDAG om 10.30 uur in Leerdam op het station staat. Aldaar staan een of meerdere voertuigen gereed om alle koffers en tassen verder te vervoeren. De wandeltocht start om 11.00 uur. Voor degenen die uit Den Haag komen, de trein vertrekt om 8.54 vanaf spoor 4. Vanuit Utrecht om 9.41 spoor 19b. Het volledige treinschema vind je hieronder.

Voor de mensen die potten, pannen en andere spullen voor algemeen gebruik vanuit Den Haag meenemen. Sara staat vanaf 8.30 uur met haar auto bij het Den Haag CS. Hier kun je de spullen voor algemeen gebruik inladen. Tassen met eigen spullen moet je in de trein meenemen. Die worden vanaf Leerdam met auto's vervoert.

De wandelvaart duurt tot zondagmiddag, en eindigt in Dodewaard. Mocht je eerder weg willen dan wel moeten, wil je dat dan zelf organiseren?

Mocht je de voorkeur hebben om te komen met eigen vervoer boven het openbare vervoer. Dan is dat prima. De organisatie heeft twee organisatie-auto's geregeld, namelijk die van Sara en die van Martin, voor algemeen nut. Voor het verplaatsen van deze auto's zijn wij allen verantwoordelijk. Ieder die zijn eigen auto meeneemt, is daarnaast ook zelf verantwoordelijk voor logistiek van de eigen auto.

Wat is de basisuitrusting voor een goede wandelaar? Een tasje slash rugzakjes met daarin wat, zonnebrand, en misschien wat energie in de vorm van een reep. Voor lunch wordt gezorgd, ook de eerste dag.

Wat is de basisuitrusting voor een goede campeerder? Eetgerei (mok, bestek, bord), spelletjes, een theedoek, een slaapverblijf en de rest bedenk je zelf maar.

Uitrusting voor algemeen nut. In het reisverslag praktische zaken hebben meerdere mensen een aanbod gedaan om voor algemeen nut, potten pannen en/partytent mee te nemen. In dat verslag zie je ook een opsomming van wie nu wat meeneemt. Sara neemt ook de party-tent mee. Dus dat wordt feest

Meer valt er niet te zeggen. Ja, toch: vergeet niet de duiten te doneren, zie eerdere berichtgeving.

Groeten,

De Wandelcommissie

> 08:54 + Den Haag Centraal 4 Gouda Intercity (NS)
> 09:31 + Utrecht Centraal 11
> 09:41 + Utrecht Centraal 19b 's-Hertogenbosch Sprinter (NS)
> 10:05 + Geldermalsen 4b
> 10:08 + Geldermalsen 4a Dordrecht
> 10:20 + Leerdam 2

• 04 Mei 2013 - 13:01

Remco:

Hi jongens en meisjes,

Ik wilde nog een dagje meelopen as donderdag maar de
    organisatie rond het thuisfront, zorg en werk maakt het
    te lastig helaas.

Veel plezier, goed zonnebrand smeren en veel water drinken ! ;-)
    liefs van ons, Remco, Yulia, ika

• 04 Mei 2013 - 16:07

Marnis:

Wat jammer Remco!

Wie gaat er allemaal vanuit Den Haag met de trein dodnderdagochtend? Ik stel voor om de trein van 8.53 u naar Dordrecht te pakken. Dan zijn we net zolang onderweg, maar met 1 overstap. Dat scheelt wel met die grote tassen ;-).

• 04 Mei 2013 - 21:23

Mirjam En Jan Willem :

Dank voor het kalmerend mailtje. We hebben er veel zin in! We zijn vandaag net teruggekomen van een weekje kamperen en kunnen het geld nu overmaken.

Jammer Remco, dat het niet lukt om te komen. Groetjes, ook aan Yulia en Ika!

Wij gaan ook met de trein vanaf Rotterdam Blaak richting Dordrecht, dus we zullen jullie wel tegenkomen in de trein.

We gaan vrijdagmiddag weer terug om zaterdag Rosalie haar derde verjaardagsfeestje te vieren (ze heeft het er al maanden over-;). Zou iemand ons dan na het wandelen op een station kunnen zetten?

• 06 Mei 2013 - 12:43

Maaike:

Heb er veel zin in! Helaas is het met oppas niet gelukt (toch jammer dat al die oma's en opa's ook nog een eigen leven hebben:-), dus Ibe gaat thuis met Hieke leuke dingen doen, terwijl ik twee dagen met jullie meeloop op de donderdag en vrijdag. Vrijdagmiddag ga ik na het wandelen met het OV weer naar huis. Ik maak het geld ook zo over! Tot over een paar dagen!

• 06 Mei 2013 - 16:33

Liesbeth:

Leuk, Marnis, ik stap ook in de trein vanaf Den Haag. 8.53u it is! Martin - geld zou al binnen moeten zijn, zonnetje schijnt, allemaal mooi. Tot donderdag!

• 07 Mei 2013 - 08:41

Theo:

Ik moet nog even kijken of ik vanuit Den Haag of Amsterdam naar Leerdam ga. Mocht het Den Haag zijn dan neem ik de trein om 8.53 uur. Geld van Anouk en mij heb ik overgemaakt. De beentjes jeuken en wij zijn er klaar voor! Tot donderdag!!

• 07 Mei 2013 - 13:13

Gijsje:

Jeeeej, nog maar 2 nachtjes slapen! Ruben en ik stappen ook in de trein van 8.53, dan kan het feest beginnen!
    Jammer Remco dat je niet langskomt en leuk Maaike dat jij wel langskomt! ;-)
    Tot donderdag!