Wandelvaart 2013 - Wie gaat er mee? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu Wandelvaart 2013 - Wie gaat er mee? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Wandelvaart 2013 - Wie gaat er mee?

Door: Gijsje

15 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Hallo wandelaars!

Dit jaar gaan we natuurlijk weer wandelen en blijven we in eigen land. Waar in Nederland? Daar gaat de wandelcommissie zich nog over buigen!

Wel willen we alvast vragen wie er dit jaar mee gaat. Er zijn een hele hoop kleine wandelaartjes bijgekomen, maar omdat de beentjes van deze wandelaartjes nog zo kort zijn, lijkt het ons beter om deze wandelaartjes dit jaar tijdens hemelvaart op vakantie te sturen naar bv Opa&Oma, zodat alle kersverse papa's en mama's even onder elkaar bij kunnen komen op de hollandse paden.

Hemelvaart valt dit jaar op donderdag 9 mei, duimen dat we dit jaar weer zo'n vroege zomer hebben!

We horen graag of jij er dit jaar weer bij bent!

Groetjes Martin, Roland, Manon, Pim, Richard, Jeanine en Gijsje

• 15 Januari 2013 - 12:58

Marieke:

Goed te lezen dat er weer een wandelvaartcommissie in het leven is geroepen en de traditie na de 10 jaar gewoon doorgaat :).
    Ik vrees dat dit het eerste jaar wordt dat ik niet mee kan. Felix is dan nog afhankelijk van mij met voeden en om nou 4 dagen te lopen kolven lijkt me ondoenlijk. Misschien komen we wel een dagje meewandelen.
    Hopelijk volgend jaar weer! Succes met de organisatie!

• 15 Januari 2013 - 13:19

Victoria:

Wij zijn er bij! En Isis gaat lekker naar opa & oma.

Leuk!!

• 15 Januari 2013 - 19:37

Richard:

Ich bin wieder dabei, joechei!

• 15 Januari 2013 - 20:13

Mirjam & Jan Willem:

Leuk! Wij gaan graag mee. We gaan wel weer vrijdag aan het eind van dag terug naar huis, om de derde verjaardag van Rosalie te vieren.

• 15 Januari 2013 - 22:02

Tomas:

Het blijft een mooie manier om hemelvaart te vieren, dus ja, ik ben van de partij!

• 17 Januari 2013 - 19:20

Liesbeth:

Wat een goed idee weer. Ik ga dit jaar heel graag mee. Groetjes!

• 23 Januari 2013 - 22:39

Jeanine:

ook ik ben erbij!

• 24 Januari 2013 - 21:04

Lenny:

Ik wandel deze hemelvaart in Madrid, dus ben er niet bij. Veel plezier allemaal! x

• 31 Januari 2013 - 22:12

Marnis:

Ik dacht al: waar blijft nou bericht over de wandelvaart? Hoor ik vandaag van Lenny dat er allang nieuws is! Wat super! Wij zijn er graag bij, waarschijnlijk niet 4 dagen omdat dat met oppas niet gaat lukken, maar dat zien we nog wel!

• 02 Februari 2013 - 15:47

Remco:

Tja, en hadden wij nu net zo'n mooie rugzak om een 1 jarig wandelaartje mee te nemen.... mogelijk dat ik een of twee dagen een dagje zal meelopen, maar we zullen er niet alle 4 dagen bij zijn . grtz!

• 04 Februari 2013 - 09:40

Anouk & Theo:

Wij zijn er op alle dagen bij. Slechter dan het weer van vorig jaar kan haast niet dus dat komt goed. Inmiddels heb ik ons ook op de mailinglijst gezet dus vanaf nu ontvangen we alle berichtjes meteen. We hebben er zin in!

• 11 Februari 2013 - 10:38

Marnis :

Goed nieuws: oma hoeft niet te werken met Hemelvaart, dus we zijn er toch alle dagen bij! Ben benieuwd waar we heen gaan!

• 11 Februari 2013 - 20:55

Jeanine:

wat een goed nieuws allemaal!

• 11 Februari 2013 - 21:22

Martin:

He, ik zit in de organisatie! Wat grappig. Dan zal ik wel meegaan :-)

• 11 Februari 2013 - 21:41

Sara:

Ik wil heeeeeel graag mee! En nick gaat ook mee! Joepie!

• 11 Februari 2013 - 23:17

Nick:

Ook heeeeel graag, dat daar geen misverstanden over bestaan :)
    Ik ben tevens geabonneerd geworden op de updates, dus vanaf nu weer op de hoogte en erg benieuwd naar waar het pad ons dit keer weer heen zal leiden.
    De krukken laat ik dit jaar thuis!

• 12 Februari 2013 - 09:27

Pim:

Proefschriftje is af, dus alle tijd om de beentjes te strekken dit jaar! Ik ben er ook weer heel graag bij!

• 13 Februari 2013 - 08:51

Eefke:

Hoi wat leuk! Heb ik toch neteen bruiloft in Frankrijk dat weekend. Bummer!
    En dat nu er allemaal opa's en oma's meegaan. fat staat meestal garant voor veel lekkers en verwennerij:)

• 03 Maart 2013 - 23:53

Maaike:

Jeej! Lekker wandelen en appels eten met Flipje!!!! Wij gaan graag mee, waarschijnlijk niet vier dagen maar 2 of 3. Ff kijken aan wie we Hieke dan verhuren!

• 08 Maart 2013 - 06:13

Elbrich:

Oh, het klinkt heel leuk. Maar ik heb al een paar weekendjes weg in de planning staan in April en Mei. En ben nu ook al een tijdje in den vreemde. Geen wonder dat we nog steeds aan het verbouwen zijn... Daar ga ik me met Hemelvaart dan ook weer vol op storten. Heel veel plezier!!