Praktische zaken - graag jullie hulp - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu Praktische zaken - graag jullie hulp - Reisverslag uit Leerdam, Nederland van wandelvaart - WaarBenJij.nu

Praktische zaken - graag jullie hulp

Door: Jeanine

Blijf op de hoogte en volg

21 April 2013 | Nederland, Leerdam

Ha mensen,

Over drie weekjes zitten wij hopelijk met zo'n lekker zonnetje als vandaag in de Betuwe. Temperatuurtje mag dan nog iets stijgen :-)

De wandelvaart-commissie is druk bezig met een spel, de logistiek, boodschappen en natuurlijk het verzamelen van de juiste equipement.

Nu zijn wij de draad een beetje kwijt en hebben we het idee dat de gebruikelijke materialen wat verdeeld zijn over de groep.

Om het allemaal goed te regelen zijn wij op zoek naar:
- partytent
- landbouwzeil voor picknick e.d.
- 2 pits kookstel (met voldoende gas voor de eerste avond en ochtend)
- extra branders
- 2 (echt) grote pannen
- 2 middelgrote pannen
- 2 wokken
- planken en messen voor nodig snijwerk
- vergiet, grote salade schalen, opscheplepels e.d.

Naar mijn beleving hadden we voor het koken een kist met materiaal dat we jaarlijks gebruiken, maar misschien klopt dat niet.

Mijn vraag is in ieder geval. Wie weet waar deze spullen zijn of wie heeft ze? Als je het hebt is het nog even de vraag: hoe vervoeren we het naar Leerdam?

We horen graag snel van jullie. Ook als je nog aanvullingen hebt op bovenstaande lijst.

Dank, namens het gehele organisatie-comite,
jeanine



  • 21 April 2013 - 22:20

    Wouter:

    wij hebben de party tent van vorig jaar (normandie)
    deze kunnen we meenemen maar het is wel eentje die
    - niet in onze auto past...
    - lastig te installeren en demonteren (voor een dagje staan dan)...
    - misschien is er een alternatief?

    verder zullen wij een grote kookpan meenemen en allerlei handige kookspullen!

    groetjes
    wouter

  • 22 April 2013 - 12:25

    Marnis:

    Volgens mij hebben we ook nog 1 tas met borden en bestek van vorig jaar. Wij gaan waarschijnlijk niet met de auto, dus moeten wel even kijken wat we mee kunnen nemen. Sara en Nick, klopt het dat jullie het kookstel hebben?

  • 22 April 2013 - 16:47

    Manon:

    Wij namen eerdere jaren altijd een grote pan mee dus dat zullen we nu weer doen en een groot scherp mes en een snijplank moet ook lukken!

  • 22 April 2013 - 18:41

    Theo:

    Ik ben bang dat ik jullie niet kan helpen. Ik heb deze spullen niet en weet ook niet waar en bij wie ze wel zijn. Ik neem uiteraard de gebruikelijke persoonlijke etenbenodigdheden mee.

  • 22 April 2013 - 21:04

    Jeanine:

    Fijn Wouter en Marnis dat jullie al die spullen hebben. Wat de partytent betreft, begreep ik van Manon ook al dat ie wellicht inder functioneel is. Ik zag dat de Hema oranje partytenten in de aanbieding heeft. Van die simpele.

    Vraag: heeft iemand tijd om die te kopen?

    gijsje: was er nu nog een optie dat jullie vanuit Scheveningen met de auto/ bus gingen? Of kan dat niet met het ophalen van Elin op zondag?

  • 25 April 2013 - 20:54

    Jeanine:

    ha gijsje...ik bedoelde dus het busje van Ruben :-)

  • 26 April 2013 - 21:03

    Sara En Nick:

    Check! Wij hebben hier een partytent van een wat fijner formaat. Ook hebben wij het gasstel met 2 pitten en een gasbus.....wij stoppen deze zaken in onze seciento, moet passen!

  • 29 April 2013 - 14:03

    Gijsje:

    Hoi allemaal,
    Ik neem nog wel een grote wok mee. Het busje van Ruben kan niet mee, en als het even kan zouden we ook graag onze auto thuislaten, zodat opa Peter eventueel nog vervoer heeft. We krijgen namelijk het hele weekend oppas aan huis! Luxe he! Kan iemand anders zijn auto mee? En Martin is er dan nog plek in jouw camper op donderdagochtend om mee te rijden naar Leerdam?

    Ik heb er superveel zin in!!
    XXX Gijsje

  • 29 April 2013 - 17:44

    Liesbeth:

    Hai hai,

    Ik hebt evt. nog een grote 10 liter-pan die mee kan. En ik kan evt. een auto lenen - dat is wel een klein autootje maar met de achterbank naar beneden kan daar best behoorlijk wat in. Kan iemand me dat laten weten als een of ander nodig is?

    Leuk - groetjes en tot snel,

    Liesbeth

  • 03 Mei 2013 - 10:44

    Roland:

    Dag allemaal,

    Dank voor het aanbod van alle kookspullen

    Dit heb ik nu staan:
    Gijsje: grote wok
    Liesbeth: 10l pan
    Nick& Sara : tweepits kookstel met gas!
    Manon en Roland: vullen de rest aan (messen, snijplanken koekenpannen e.d.) (Dat lijkt me het handigst)

    Pim& Martin: zorgen jullie voor koffie en koffiezetfaciliteiten (ik zou voor oploskoffie gaan).

    groet,
    Roland


  • 03 Mei 2013 - 15:14

    Marnis:

    Wij gaan toch met de auto en zullen een gtote pan en extra brander meenemen.
    We lopen de laatste dag niet mee omdat we anders niet op tijd terug zijn voor de kids die worden afgeleverd.

  • 03 Mei 2013 - 15:15

    Marnis:

    Ps, we hebben dan dus ook plek voor 2 personen voor de rit den haag - leerdam!

  • 03 Mei 2013 - 16:30

    Roland:

    Hoi Marnis,

    Dank, dan reken ik op nog een pan en brander

    groet,
    Roland

  • 03 Mei 2013 - 23:03

    Marnis:

    De 2 plekken in de auto vervallen! We gaan na verzoek van de organisatie toch lekker met OV. Kan ik de pan en brander in de auto van Sara of busje Martin kwijt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leerdam

Actief sinds 06 Maart 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 31924

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 28 Mei 2017

Wandelvaart editie 2017

05 Mei 2016 - 08 Mei 2016

Wandelvaart editie 2016

14 Mei 2015 - 17 Mei 2015

wandelvaart 2015 - 13e editie

29 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Wandelvaart 2014

09 Mei 2013 - 12 Mei 2013

Wandelvaart 2013

17 Mei 2012 - 20 Mei 2012

jubileum 10 jaar wandelvaart

02 Juni 2011 - 05 Juni 2011

Het Nieuwe Wandelen - Wie gaat er mee?

13 Mei 2010 - 16 Mei 2010

Wandelvaart 2010 - De 8ste editie

Landen bezocht: